i have a dream.

tjoho!
allt bra med mig! väntar på att Noah ska komma så vi kan käka och åka ner till stan! vi ska på bio senare ikväll och imorgon är det studiedag som ska bli så jääävla skönt! dock ska den användas till att plugga, men jag är ändå ledig och det äger! hade bara en lektion på morgonen idag oxå så slutade halv elva o kom hem och kollade pretty little liars! den serien har tagit upp mitt liv typ, så himla bra och spännande så jag dör! hahah men vill veta vem "A" är!!!!!! hahha, är på tredje säsongen så hoppas jag får veta snart typ.. hahha, måste kolla när True Blood kommer med ny säsong oxå! den serien äger så himla mycket, och säsongsavslutningen på säsong 6 (om det är den sista säsongen) ägde! hhhaha dog o grät o skrattade o ah vet inte vad, men ha det fint mina läsare som är kvar.. jag ska bli bättre på att skriva, iaf försöka! puss


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: