Världen är underbar

Är så himla glaaaaad!! Har "jobbat" i kyrkan idag men Lux ich Aqua, det är två barnkörerna som jag hjälper till med, hur kul som helst! Hade ensembleledning och dirigering i morse och det gick förjävla bra! Det är ett så himla roligt ämne faktiskt! Hehe, allt är bra med mig och jag har aldrig varit lyckligare! Sitter och lyssnar på inspelningar då min fantastiska vän Julia spelar och sjunger sina egna låtar, vill typ visa hela världen hur duktig hon är för det är helt sjukt, får gåshud varje gång jag klickar på play och det slutar aldrig, så himla duktig så det är sjukt!!! Hahha ska sova med mamma inatt, pappa åkte till Borlänge och ska vara där jätte länge.. Saknar honom redan typ.. Men men! Vi har det mysigt här hemma oxå! Ha det bra mina fina! Puss



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: